Acties

GRATIS aanmelden

Lees meer
Voordelen

De voordelen van het parkeren

met je AsserPas

op een rijtje...

Lees meer
Hoe werkt het?

Om gebruik te kunnen maken

van Stadsparkeren moet je je

eenmalig...

Lees meer
Tarieven

Om gebruik te maken van Stadsparkeren heb je een profiel nodig...

Lees meer
GRATIS aanmelden

Wil jij ook parkeren met je AsserPas of AsserGastenPas! Wacht dan niet langer en meld je GRATIS aan!

Lees meer

Veelgestelde vragen

1. Aan- en afmelden

Hoe start ik een parkeeractie?

Een parkeeractie kan op verschillende manier gestart worden:

 

Op straat:

 

  • Het aanbieden van de pas bij de paslezer
  • Bellen naar 020-7960994 (lokaal tarief)
  • SMS naar 4111
    Je stuurt een berichtje naar 4111 om je parkeeractie aan te melden: pm(spatie)(zonenummer)(spatie)(kenteken), b.v. PM 21105 AABB11. Je vindt het zonenummer bij het blauwe P-bord of bij de parkeerautomaat. Bij het versturen van je kenteken hoef je geen koppelteken of spaties in te voeren, dus bijvoorbeeld: AABB11.
    Je ontvangt zowel bij het aan- als afmelden een bericht. De kosten van deze sms'jes bedragen € 0,27 per sms.
  • Via de parkeer App
  • Via de persoonlijke pagina (Direct parkeren / Start parkeren)

 

In de parkeergarage:

 

  • Het aanbieden van de pas bij de paslezer van de inrijterminal
  • Kentekenherkenning

 

 

Hoe stop ik een parkeeractie?

Een parkeeractie kan op verschillende manier gestopt worden:

 

Op straat:

 

  • Het aanbieden van de pas bij de paslezer
  • Bellen naar 020-7960994 (lokaal tarief)
  • SMS "q" naar 4111
    (Je ontvangt zowel bij het aan- als afmelden een bericht. De kosten van deze sms'jes bedragen € 0,27 per sms)
  • Via de parkeer App
  • Via de persoonlijke pagina (Direct parkeren / Stop parkeren)

 

Het afmelden middels bel en SMS, kan alleen gedaan worden met het telefoonnummer dat gekoppeld is aan het account.

 

In de parkeergarage:

 

  • Het aanbieden van de pas bij de paslezer van de uitrijterminal
  • Kentekenherkenning

 

 

Ik ben vergeten af te melden, wat nu?

Je kunt nog op verschillende manieren afmelden.

 

  • Klik op ‘stop parkeren’ bij je persoonlijke pagina
  • Bel naar: 020-7960994 (lokaal tarief)
  • SMS ‘q’ naar 4111
  • Via de parkeer App
  • Contact opnemen telefonische helpdesk 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten) 

Het afmelden middels bel en SMS, kan alleen gedaan worden met het telefoonnummer wat gekoppeld is aan het account.

 

Parkeeracties op straat (niet in de parkeergarages) worden in Assen door het systeem gestopt als de max. parkeerduur bereikt is, volgens de gemeentelijke verordening.

 

Parkeeracties die gestart zijn nadat de betaald parkeren tijd verstreken is, lopen door naar de volgende dag. Bijvoorbeeld; het is betaald parkeren tot 19.00 uur en er wordt om 20.00 uur een parkeeractie gestart. Deze parkeeractie wordt niet gestopt dezelfde dag maar loopt door naar de volgende dag.

 

 

Hoe zeg ik Stadsparkeren op?

Stuur een e-mail naar: info@stadsparkeren.nl. Je ontvangt een e-mail met een bevestiging van je opzegging.

Hoe weet de parkeerwachter dat ik ben aangemeld?

De parkeerwachter kan je nummerbord scannen en daardoor zien of je bent ingecheckt.

Stoppen parkeeractie in een parkeergarage

Als uw parkeeractie niet gestopt is in een parkeergarage dient u contact op te nemen met Stadsparkeren om uw parkeeractie te laten stoppen.

 

Advies is om te allen tijde via uw persoonlijke pagina of uw App de parkeerhistorie te controleren of uw parkeeractie daadwerkelijk gestopt is of een email te sturen naar info@stadsparkeren.nl om dit te controleren.

 

  • Door een email sturen naar info@stadsparkeren.nl . Vermeld u svp bij het onderwerp : STOPPEN PARKEERACTIE.

    Vermeld uw kenteken en het tijdstip dat u de parkeergarage heeft verlaten.

    U ontvangt bericht zodra de parkeeractie is gestopt.

  • Of bellen naar 0900 12345 46 (gebruikelijke belkosten)

 

Indien uw parkeeractie niet is gestopt kunt u een volgende keer niet parkeren in dezelfde parkeergarage via Stadsparkeren. Volgens het systeem staat u dan namelijk nog geparkeerd. Wel kunt u inrijden en een kort parkeerder kaartje nemen. Ons advies is echter om dit NIET te doen en eerste uw lopende Stadsparkeren actie te laten stoppen. Gebeurt dit niet, dan zal uw lopende Stadsparkeren actie bij het uitrijden middels de kort parkeerders kaart stoppen en worden er  "onnodige kosten" in rekening worden gebracht.

 

Indien de slagboom handmatig wordt geopend door de beheerder dient de beheerder uw parkeeractie handmatig te stoppen.

Staat de slagboom bij het uitrijden open dan  kunt u via de infoknop navraag doen bij de beheerder om uw parkeeractie te laten stoppen. Wij kunnen u hierbij natuurlijk ook helpen.

2. Kosten

Zijn er kosten verbonden aan Stadsparkeren?

Aanmelden voor Stadsparkeren is GRATIS.

Verder zijn er twee lidmaatschapsvormen:

  • Abonnement: € 2,50 vaste kosten per maand (per kenteken)*
  • Gebruiker: € 0,27 per transactie (geen vaste kosten)*

*Naast het bovenstaande bedrag wordt het geldende parkeertarief in de zone waar je parkeert in rekening gebracht.

 

Zie voor het totale kosten overzicht de tarieven pagina.

Welke abonnementsvorm past het beste bij mijn parkeergedrag?

Als je meer dan 9 maal per maand parkeert met Stadsparkeren, is het vaste tarief van € 2,50 per maand de voordeligste keuze. Als je minder dan 9 keer per maand met Stadsparkeren parkeert, kun je het beste kiezen voor € 0,27 per parkeeractie.

Facturen

Stadsparkeren facturen zijn maand facturen. De kosten die men deze maand maakt worden van uw rekening afgeschreven middels automatische incasso in de daarop volgende maand. Voordat wij het bedrag van de rekening afschrijven ontvangt u per email een factuur notificatie. Vervolgens wordt er binnen 5 werkdagen afgeschreven. Via uw persoonlijke pagina kunt u altijd uw volledige facturen bekijken.

Factuur notificatie

Indien er een emailadres aan uw account is gekoppeld ontvangt u een factuur notificatie. Deze factuur notificatie is een beknopte versie van uw factuur. Via uw persoonlijke pagina kunt u altijd uw volledige facturen bekijken.

Automatische incasso is mislukt, hoe voldoe ik mijn openstaande factuur?

Mocht het innen van een factuur middels automatische incasso niet lukken dan ontvang je een betalingsherinnering per email en/of SMS.

 

Aan de hand van deze herinnering kun je de betaling handmatig voldoen op rekening nummer 51.87.97.244, IBAN NL57ABNA0518797244 t.n.v. Stichting Parkeergelden Nederland te Diemen o.v.v. het klant en factuur nummer.

Waar kan ik mijn factuur inzien?

Dit kan via je persoonlijke pagina, onder facturen. Je kunt je factuur downloaden, opslaan en afdrukken.

Korting in Parkeergarages in Assen

Stadsparkeren klanten ontvangen 10% korting op het parkeertarief in de parkeergarages.

 

Het tarief voor Stadsparkeren klanten staat standaard in de parkeergarages ingesteld op het voordelige tarief (min 10%). De bedragen die u ziet op uw parkeerhistorie en op uw factuur zijn dan ook de voordelige tarieven.

Ik heb opgezegd. Waarom zijn er toch kosten berekend?

Dit zijn de kosten van de maand waarin je hebt opgezegd.

Zijn er kosten verbonden aan het opvragen van mijn wachtwoord?

Voor het opvragen van uw wachtwoord via sms wordt er  € 0.25 per sms in rekening gebracht.

 

Het opvragen van uw wachtwoord via email is gratis.

3. Werking

Hoe werkt parkeren met een pas?

Je houdt je pas kort* voor een speciale lezer bij de parkeerplaats. Bied alleen je parkeerpas aan en niet je hele portemonnee. Andere passen kunnen de werking van de pas namelijk aantasten. Je ziet in het scherm dat je bent aangemeld. Ook staat het kenteken vermeld. Bij vertrek houd je je pas opnieuw tegen de scanner. Je krijgt dan een melding dat de auto is afgemeld.

 

Let op: Staat er op het scherm 'aan- of afmelden via GSM'? Dan is de verbinding met Stadsparkeren waarschijnlijk verbroken. Je kunt je dan aanmelden met je mobiel (door te bellen, door een sms te sturen of via de parkeer App).

 

* De pas hoeft slechts kort aangeboden te worden bij de paslezer. Vervolgens wacht u (zonder dat u uw pas voor de paslezer houdt) tot de melding op het display verschijnt dat u bent aan- of afgemeld.

 

Nadat de pas aangeboden is voor aan- of afmelding kun je ongeveer 1 minuut de pas niet aanbieden, het systeem reageert dan namelijk niet op de pas zodat je geen risico loopt om per abuis de zojuist gestarte parkeeractie te stoppen of per abuis een nieuwe parkeeractie te starten.

 

Let wel: aan uw account kunt u meerdere kentekens koppelen. Aan uw pas maar 1 kenteken. Met het kenteken zoals gekoppeld aan de pas kunt u parkeren middels de pas, bel, sms, app en kentekenherkenning. Met het 2e gekoppelde kenteken kunt u parkeren middels bel, sms of app parkeren.

Hoe werkt het parkeren in een parkeergarage?

Door kentekenherkenning* kun je gemakkelijk de parkeergarage in- en uitrijden. Als je kenteken vies is (of er zit bijvoorbeeld een deuk in) kan het voorkomen dat het niet mogelijk is om je kenteken te lezen. Ook kan het zijn dat je kenteken zich op een ongewone plaats bevindt. De slagboom gaat dan niet open. In dat geval kun je je pas voor de e-P-reader houden die bij de ingang van de parkeergarage hangt. Dan gaat de slagboom ook open.

 

* De garages Citadel, Doevenkamp, Mercuriusplein, Neptunusplein, De Nieuwe Kolk, Torenlaan en Triade zijn voorzien van kentekenherkenning.

 

Let wel:

  • Alleen het kenteken zoals gekoppeld aan de pas kan gebruik maken van kentekenherkenning (met een eventueel 2e gekoppeld kenteken kan geen gebruik gemaakt worden van het parkeren middels kentekenherkenning).
  • Als u aan uw account (aan hetzelfde kenteken) meerdere gebruikers met pas gekoppeld heeft, en u parkeert middels kentekenherkenning, dan wordt de parkeeractie toegeschreven aan de hoofdgebruiker. Om gebruik te kunnen maken van de kortingsregel bij de supermarkten in Assen zal dan ook de pas van de hoofdgebruiker aangeboden moeten worden om de korting te verkrijgen.
  • Zorg dat je altijd je pas bij je hebt, met je pas kun je na sluitingstijd via de toegangsdeuren van de parkeergarage, de parkeergarage betreden.
  • Let wel! Indien er 2 passen gekoppeld zijn aan 1 account kunt u alleen de toegangsdeur openen met de pas van de hoofdgebruiker.

 

Hoe verkrijg ik toegang tot een parkeergarage na sluitingstijd?

De openingstijden van de parkeergarage staan vermeld aan de buitenzijde van de parkeergarage. Als er 24uur per dag uitgereden kan worden, dan kunt u met uw pas toegang tot de garage verkrijgen via de loopdeur. U kunt de loopdeur openen met de pas waaraan het kenteken gekoppeld is waarmee u op dat moment geparkeerd staat. 

 

Let wel! Indien er 2 passen gekoppeld zijn aan 1 account kunt u alleen de toegangsdeur openen met de pas van de hoofdgebruiker.

Hoe werkt het parkeren via een sms?

Je stuurt een berichtje naar 4111 om je parkeeractie aan te melden: pm(spatie)(zonenummer)(spatie)(kenteken). Je vindt het zonenummer bij het blauwe P-bord en bij de parkeerautomaat. Bij het versturen van je kenteken hoef je geen streepjes of spaties in te voeren, dus bijvoorbeeld: AABB11. Als je je auto weer af wilt melden stuur je een ‘q’ naar hetzelfde nummer. Je ontvangt zowel bij het aan- als afmelden een bericht. De kosten van deze sms’jes bedragen € 0,27 per sms.

 

Indien je een kenteken aan wilt melden dat niet aan het account gekoppeld is, kun je het “nieuwe kenteken” invoeren (eenmalige kosten toevoegen 2e kenteken € 1,00). Je kunt dan meteen een parkeeractie starten met dit “nieuwe kenteken”. Dit nieuwe kenteken wordt meteen aan het account toegevoegd. Indien je gebruik maakt van de abonnementsvorm, betaal je vanaf dat moment ook abonnementskosten voor het “nieuwe kenteken”.

 

Het aan en afmelden middels SMS, kan alleen gedaan worden met het telefoonnummer dat gekoppeld is aan het account.

 

 

Hoe zet ik het ontvangen van sms´jes aan of uit?

Je kunt je sms alerts aan- uitzetten via je persoonlijke pagina. De kosten voor een sms bedragen € 0,25 per sms.

 

Log in op je persoonlijke pagina -> kies voor mijn account -> klik onderaan bij alerts op sms -> pas de alerts aan -> kies voor opslaan.

Waarom ontvang ik een herinneringsbericht per SMS?

Bij uw Stadsparkeren account staan standaard sms herinneringsberichten ingesteld. Via uw persoonlijke pagina kunt u zien welke sms herinneringen zijn ingesteld en kunt u per herinnering aangeven of, en wanneer u de verschillende sms herinneringen wenst te ontvangen.

 

Let wel! Deze sms herinneringen ontvangt u ook als u via de app een eind tijd ingesteld heeft.

 

De kosten van een SMS herinnering bedragen: € 0,25 per ontvangen SMS.

Hoe kan ik parkeren met mijn mobiel (bellen)?

Je kunt je aan- of afmelden door te bellen naar: 020-7960994 (lokaal tarief). De computer vraagt dan in welke zone je geparkeerd staat. Je vindt het zonenummer bij het blauwe P-bord en bij de parkeerautomaat.

 

Het aan en afmelden kan alleen met het mobiele telefoonnummer zoals gekoppeld aan de gebruiker.

Kan ik ook meerdere kentekens invoeren?

Dat kan.

 

Je betaalt per kenteken € 1,00 registratiekosten.

 

 

Voor straatparkeren kun je maar één kenteken invoeren. Dit wil zeggen dat wanneer je de pas voorhoudt bij een paslezer alleen het aan de pas gekoppelde kenteken wordt aangemeld. Wanneer je op straat parkeert met een 2e, 3e, 4e of 5e kenteken dan kun je dat  kenteken bij straat parkeren aan- of afmelden via GSM, SMS of App.

 

Als je een kenteken toevoegt, ontvang je geen extra pas.

 

 

Let wel: alleen het kenteken zoals gekoppeld aan de pas kan gebruik maken van kentekenherkenning (met een 2e gekoppeld kenteken kan geen gebruik gemaakt worden van het parkeren middels kentekenherkenning).

 

Maakt u gebruik van het abonnement dan betaald u abonnementskosten per kenteken.

Waar kan ik parkeren in Nederland?

Je kunt in meer dan 160 Nederlandse steden parkeren met de app of je telefoon en in 12 steden met de pas (onder meer in Arnhem, Assen, Beverwijk, Deurne, Eindhoven, Gorinchem, Helmond , Valkenburg, Veenendaal, Weert, Zeist en Zevenaar).


Kijk hier voor een overzicht.

Hoe kan ik met een tweede kenteken op straat parkeren?

Op de persoonlijke pagina kun je zien welk kenteken er gekoppeld is aan de pas. Indien je met een ander geregistreerd kenteken op straat wilt parkeren dan kun je dit doen via bel, sms of App parkeren.

Ik heb geen mobiel, is dat een probleem?

Om gebruik te maken van Stadsparkeren is een mobiele telefoon gemakkelijk maar niet noodzakelijk.

 

Als u een mobiel nummer invoert kunt u nl. ook gebruik maken van bel of sms parkeren en kunt u SMS herinneringsberichten ontvangen.

 

Bent u niet in het bezit van een mobiel telefoonnummer dan kunt u wel een aanmelding doen. Zodra gevraagd wordt om het mobiele nummer (stap 5 in het aanmeld proces) geeft u het volgende in:

 

- wijzig in het 1e invoerveld landnummer 31 naar "anders"

- voer vervolgens in het 2e invoerveld het volledige vaste nummer in.

 

Als u een vast telefoonnummer ingeeft, denk er dan svp wel aan om de sms herinneringsberichten uit te zetten via de persoonlijke pagina, "Mijn Account" .

 

Kan ik de pas aan mijn sleutelbos hangen?

Nee, want als je een gaatje in je pas boort, is deze onbruikbaar.

Mijn pas is defect, wat nu?

Als de AsserPas defect is, kun je een nieuwe pas aanvragen bij de Gemeente Assen:

 

Gemeente Assen

Noordersingel 33

9401 JW Assen

Postbus 30018

9400 RA Assen

telefoon: 14 0592 (zonder netnummer)

e-mail: info@assen.nl  


Via de persoonlijke pagina kan geen nieuwe AsserPas aangevraagd worden.

 

De vervangende AsserPas moet nog aan het Stadsparkeren account gekoppeld worden, dit kun je zelf doen via je persoonlijke pagina of Stadsparkeren kan dit voor je regelen (Email: info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten) o.v.v. het nieuwe pasnummer en de geboorte datum.

 

Is uw AsserGastenPas defect dan kunt u een nieuwe AsserGastenPas aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

Mijn pas is vermist/verloren, wat nu?

Als een pas vermist is of je bent je pas verloren dan kun je je account tijdelijk inactief laten maken zodat er geen oneigenlijk gebruik van gemaakt kan worden. Je kunt hiervoor een email sturen naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten). Als je pas gevonden wordt, kan het account weer actief gemaakt worden.

 

En nieuwe AsserGastenPas kun je aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten)

 

Als de pas niet gevonden wordt, kun je een nieuwe AsserPas aanvragen via de Gemeente Assen:

 

Gemeente Assen

Noordersingel 33

9401 JW Assen

Postbus 30018

9400 RA Assen

telefoon: 14 0592 (zonder netnummer)

e-mail: info@assen.nl

 

 

De vervangende AsserPas moet nog aan het Stadsparkeren account gekoppeld worden, dit kun je zelf doen via je persoonlijke pagina of Stadsparkeren kan dit voor je regelen (Email: info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten) o.v.v. het nieuwe pasnummer en de geboorte datum.

Parkeeractie op straat starten voor volgende dag?

Het is NIET mogelijk een parkeeractie op straat in Assen, tijdens betaald parkeren tijd, te starten voor de volgende dag.

 

Als je voor een volgende dag wilt parkeren, moet je de volgende ochtend opnieuw inchecken met je pas of je mobiele telefoon of na betaald parkeren tijd een parkeeractie starten. 

 

Voor vragen m.b.t. het automatisch deactiveren kun je contact opnemen met info@stadsparkeren.nl .

Wat is de locatie van de parkeergarages in Assen?

Zie onderstaande plattegrond voor een overzicht  van de parkeergarages in het centrum van Assen

  

 

 

Paslezer geeft melding "aan- en/of afmelden met de mobiele telefoon"?

Deze melding wordt gegeven als de paslezer even geen verbinding heeft met het centrale systeem. De paslezers communiceren via GPRS.

 

Op dat moment kunt u met uw mobiele telefoon of smart phone aan- of afmelden via bel, sms of app parkeren.

Kortingskaarten supermarkten?

  

Alle kassa's bij Albert Heijn, Jumbo en Lidl zijn voorzien van kortingslezers.

 

Uw AsserPas of AsserGastenPas kan aangeboden worden bij de kortingslezer en u ontvangt direct korting op uw lopende parkeeractie in de parkeergarage (net zoals bij het papieren kortingskaartje). Let wel, u bouwt geen tegoed op.

 

Als u aan uw account (aan hetzelfde kenteken) meerdere gebruikers met pas gekoppeld heeft, en u parkeert middels kentekenherkenning, dan wordt de parkeeractie toegeschreven aan de hoofdgebruiker. Bij de kassa zal dan ook de pas van de hoofdgebruiker aangeboden moeten worden om de korting te verkrijgen.

 

 

Algemene informatie:

 

Klanten van Stadsparkeren kunnen standaard gebruik maken van het parkeren middels kentekenherkenning, wilt u hiervan geen gebruik maken dan kunt u via de persoonlijke pagina kentekenherkenning uitschakelen.

 

Als kentekenherkenning uit staat kunt u bij het inrijden zelf kiezen of u uw AsserPas of AsserGastenPas aanbiedt bij de paslezer zoals gemonteerd op de inrijdterminal of dat u een kort parkeerders kaartje pakt. 

Ik heb ook al een parkeer abonnement in een garage in Assen

Als u al gebruik maakt van een parkeer abonnement in één van de gemeentelijke parkeergarages in Assen, dan dient u zelf actie te ondernemen door kentekenherkenning uit te zetten in uw eigen Stadsparkeren account. Dit kunt u regelen via uw persoonlijke pagina of d.m.v. contact op te nemen met Stadsparkeren.

Ik heb al een pas van een andere gemeente?

Bent u reeds in het bezit van een pas van een andere gemeente (bijvoorbeeld Deurne, Eindhoven, Helmond, Venray, Tilburg of Zevenaar), dan kunt u natuurlijk ook parkeren in Assen en hoeft u geen aanmelding te doen voor de gemeente Assen.

Kan 1 kenteken aan meerdere accounts gekoppeld worden ?

Dit is mogelijk.

 

1 Kenteken kan aan meerdere accounts gekoppeld worden.

 

Het parkeren middels kentekenherkenning werkt dan echter niet, dit omdat het kenteken op 2 accounts actief is. Het systeem kan dan geen keuze maken aan welk account de parkeeractie moet worden toegeschreven. U dient dan uw pas aan te bieden om het account te bepalen.

 

Waar kan ik parkeren in België

In België kunt u parkeren in de aangesloten parkeergarages:

 

Antwerpen

  • Antwerpen Airport

 

Brussel

  • Parking Royal

 

Lier

  • Parkeergarage Dungelhoeff
  • Parkeergarage Grote Markt

 

In België is het niet mogelijk om middels Stadsparkeren parkeeracties te starten op straat. 

Welke parkeergarages en gesloten parkeerfaciliteiten zijn aangesloten bij Stadsparkeren?

Onderstaande parkeergarages/gesloten parkeerterreinen zijn aangesloten bij Stadsparkeren

 

Amsterdam

  • Parkeergarage The Bank ( Rembrandtplein)    
  • Parkeergarage Hotel Krasnapolsky

 

Arnhem

  • Parkeergarage Centraal
  • Parkeergarage Musis
  • Parkeergarage Rozet

 

Assen

  • Parkeergarage Citadel
  • Parkeergarage De Nieuwe Kolk
  • Parkeergarage Doevenkamp (Stadhuis)
  • Parkeergarage Drents Museum (Torenlaan)
  • Parkeergarage Mercuriusplein
  • Parkeergarage Neptunusplein
  • Parkeergarage Triade

 

Den Haag

  • Parkeergarage Mauritskade

 

Deurne

  • Parkeergarage Wofsberg
  • Parkeerterrein Jumbo Stationsplein

 

Eindhoven

  • Parkeergarage Stadskantoor*
  • Parkeerterrein Albert Heijn Leenderweg

 

Gorinchem

  • Parkeergarage Kazerneplein
  • Parkeergarage Kweeklust

 

Helmond

  • Parkeergarage Boscotondo
  • Parkeergarage City #
  • Parkeergarage Doorneind
  • Parkeergarage Elzas
  • Parkeerterrein Elkerliek Ziekenhuis
  • Parkeerterrein Hotel West-Ende

 

Hoofddorp

  • Parkeergarage Primark

 

Leeuwarden

  • Parkeergarage Hoeksterend
  • Parkeergarage Klanderij
  • Parkeergarage Oldehoven
  • Parkeergarage Oosterstraat
  • Parkeergarage Zaailand
  • Parkeerterrein WTC (B2)

 

Nijmegen

  • Parkeergarage Kelfkensbos
  • Parkeergarage Keizer Karel

 

Noordwijk

  • Parkeerfaciliteit Cenrtrum Parking Noordwijk

 

Oss

  • Parkeergarage Bergoss (m.i.v 1-12)
  • Parkeergarage Oostwal-Oost (m.i.v 1-12)
  • Parkeerterrein Jurgensplein (m.i.v 1-12)

  

 

   

Roosendaal

  • Parkeergarage Biggelaar #
  • Parkeergarage Liga #
  • Parkeergarage Mill Hill #
  • Parkeergarage Nieuwe Markt #
  • Parkeergarage Roselaar #

 

Rotterdam

  • Parkeergarage Worldhotel Wings #

 

Tilburg

  • Parkeergarage Emmapassage
  • Parkeergarage Koningsplein
  • Parkeergarage Schouwburg
  • Parkeergarage Stappegoor
  • Parkeergarage Tivoli
  • Parkeergarage Heuvelpoort 

 

Valkenburg

  • Parkeergarage Aan de Kei

 

Veenendaal

  • Parkeergarage Arie van Hensbergen
  • Parkeergarage Gemeentehuis
  • Parkeergarage Tricotage
  • Parkeerterrein Coornhertpad

 

Veldhoven

  • NH Conference Centre Koningshof (1 maart)

 

Venray

  • Parkeergarage De Gouden Leeuw #
  • Parkeerterrein Blekersveld
  • Parkeerterrein Raadhuisplein

 

Voorschoten

  • Parkeergarage Deltaplein

 

Weert

  • Parkeergarage Centrum (onder het nieuwe stadhuis)
  • Parkeergarage De Munt
  • Parkeergarage Poort van Limburg
  • Parkeergarage Stationsplein
  • Parkeergarage Ursulinen
  • Parkeergarage Walbugpassage/Kromstraat


Zeist

  • Parkeergarage Steynlaan 
  • Parkeergarage 1e Hogeweg 
  • Parkeergarage Emmeplein 
  • Parkeergarage Gemeentehuis 

 

België

 

Antwerpen 

  • Antwerpen Airport

 

Brussel

  • Parking Royal

 

Lier

  • Parkeergarage Dungelhoeff
  • Parkeergarage Grote Markt

  

 

 

# Geen kentekenherkenning.

* Beperkte toegang; is opengesteld voor medewerkers gemeente Eindhoven.

  (reguliere parkeerders hebben vanaf 16:00u op werkdagen toegang)

 

Kentekenherkenning

 

In- en uitrijden middels kentekenherkenning betekent dat de slagboom automatisch voor u opent als u aan komt rijden. Het kan voorkomen dat uw kenteken niet wordt herkend. In dat geval kunt u uw pas aanbieden bij de in- of uitrijdterminal om de slagboom te openen. De paslezer is voorzien van het blauwe eP logo en bevindt zich op de in- uitrijdterminal. (niet aanbieden bij de scanner met het rode lampje)

 

Alleen het kenteken zoals gekoppeld is aan uw pas kan gebruik maken van kentekenherkenning. (met een eventueel 2e gekoppeld kenteken kan geen gebruik gemaakt worden van het parkeren middels kentekenherkenning).

Ik heb een parkeer abonnement in één van de gemeentelijke parkeergarages in Assen?

Als u al gebruik maakt van een parkeer abonnement in één van de gemeentelijke parkeergarages in Assen, dan dient u zelf actie te ondernemen door kentekenherkenning uit te zetten in uw eigen Stadsparkeren account. Dit kunt u regelen via uw persoonlijke pagina of d.m.v. contact op te nemen met Stadsparkeren.

4. Wijzigingen

Ik heb een andere auto gekocht (of gebruik een tijdelijke huurauto), wat nu?

Pas je kenteken aan via je persoonlijke pagina. Klik op ‘voertuigen’ en ‘wijzig kenteken’.

 

Het reeds ingevoerde/bestaande kenteken verschijnt nu in het "VRN" tekst vak, vul in dit ingave veld het nieuwe of tijdelijke kenteken in en klik op opslaan.

 

Let wel ; kies voor wijzigen en niet voor verwijderen. Als u nl eerst uw kenteken verwijdert en dan een kenteken toevoegt kost het € 1,00. Wijzigen is natuurlijk gratis.

 

Na wijziging is het vervangende kenteken meteen gekoppeld aan je gegevens en aan de pas zoals reeds in bezit (je ontvangt dan ook geen vervangende pas).

Ik wil een ander kenteken aan mijn pas koppelen

Als je op straat parkeert, kun je met één kenteken in- en uitchecken. Dat is het aan je pas gekoppelde kenteken. Dit kun je via je persoonlijke pagina aanpassen indien je meerdere kentekens geregistreerd hebt. Via 'mijn account' zie je welk kenteken aan je pas gekoppeld is. Door te klikken op 'wijzig gebruiker details' en in het uitklapvenster bij "actief kenteken" een ander kenteken te selecteren en dit vervolgens op te slaan.

Hoe voeg ik meerdere gebruikers toe aan mijn account?

Ga naar je persoonlijke pagina. Klik op ‘mijn account’, ‘gebruikersoverzicht’ en ‘voeg een gebruiker toe’.

Het toevoegen van een subgebruiker is gratis (het toevoegen van een 2e kenteken kost € 1,00).

 

 

Mijn mobiele nummer is veranderd. Kan ik dit aanpassen?

Ga naar je persoonlijke pagina en klik op ‘mijn account’,  ‘wijzig gebruikers details’ en ‘wijzig uw gsm-nummer’.

Ik wil een ander wachtwoord. Kan ik dit zelf aanpassen?

Bij je aanmelding krijg je een wachtwoord toegewezen. Dit kun je zelf aanpassen op je persoonlijke pagina. Klik op ‘mijn account’ en ‘wijzig wachtwoord’.

Ik heb mijn account verwijderd, kan ik me nu opnieuw aanmelden?

Dat kan via het aanmeldformulier.

Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?

Dit kan via je persoonlijke pagina. Klik op 'mijn account', 'wijzig gebruikers details' en 'wijzig e-mailadres'.

 

Controleer ook altijd of het juiste email adres ingevuld is bij "facturen", "email melding bij nieuwe factuur". Wijzig indien nodig het email adres en kies voor opslaan.

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

Via je persoonlijke pagina kun je je betaalmethode inzien. Aanpassen kan door te klikken op ‘beheer’, ‘betaalmethode’ en ‘betalingswijze veranderen’ .Vervolgens kun je via ‘automatische incasso’ je bankrekeningnummer aanpassen.

Hoe kan ik kentekenherkenning in- of uitschakelen?

Ga naar je persoonlijke pagina en klik op 'voertuigen' en 'wijzig kenteken'.

 

Wil je kentekenherkenning 'uitschakelen" verwijder dan het vinkje voor 'automatische kentekenherkenning parkeergarages' en kies voor "opslaan".

 

Wil je kentekenherkenning 'inschakelen' klik dan op het vakje voor 'automatische kentekenherkenning parkeergarages' er komt een vinkje in het vakje te staan en kies voor "opslaan".

Wijzigen gebruikersvorm

U kunt te allen tijde uw gebruikersvorm wijzigen. Dit kunt u zelf regelen via uw persoonlijke pagina. U klikt als volgt:

Gebruikersvorm
Lidmaatschap wijzigen
Vervolgens kiest u een abonnementsvorm en klikt u op opslaan.

Kentekenherkenning systeem herkent kenteken niet

Het kan voorkomen dat uw kenteken niet wordt herkend, dit kan de volgende oorzaken hebben:

Uw kenteken is vies of beschadigd.
Uw kenteken bevindt zich op een ongewone plaats. Bijvoorbeeld bij verschillende modellen van Alfa Romeo.
Uw kenteken is ook op een ander account actief. Het systeem kan dan geen keuze maken aan welk account de parkeeractie moet worden toegeschreven. U dient dan uw pas aan te bieden om het account te bepalen.

Alleen met het kenteken dat gekoppeld zit aan uw pas kunt u parkeren middels kentekenherkenning.

Bevestiging van uw kentekenplaat (schroeven/bouten/strips)

Foutief kenteken

 

Als het kenteken niet herkend wordt kan de pas aangeboden worden om de slagboom te openen.

Wijzigen kenteken

Je kunt je kenteken op twee manieren wijzigen. Via de persoonlijke pagina of via de Stadsparkeren app.

 

Pas je je kenteken aan via je persoonlijke pagina, Klik dan op 'voertuigen' en 'wijzig kenteken'.

 

Het reeds ingevoerde/bestaande kenteken verschijnt nu in het "VRN" tekst vak, vul in dit ingave veld het nieuwe of tijdelijke kenteken in en klik op opslaan.

  

Wijzig je je kenteken via de app dan kies je onder 'account' voor 'voertuigen'. Klik op 'het potloodje of op het kenteken' om het betreffende kenteken te wijzigen en kies voor opslaan.

 

Na wijziging is het vervangende kenteken meteen gekoppeld aan je gegevens en aan de pas zoals reeds in bezit (je ontvangt dan ook geen vervangende pas).

 

Let wel ; kies voor wijzigen en niet voor verwijderen. Als je nl eerst je kenteken verwijdert en dan een kenteken toevoegt kost het € 1,00. Wijzigen is natuurlijk gratis.

Tijdelijk niet in bezit van een auto

Bent u tijdelijk niet in bezit van een auto dan kunt u via uw persoonlijke pagina uw kenteken wijzigen in een niet bestaand kenteken zoals bijvoorbeeld aa-00-bb oid.

 

Indien u gebruik maakt van het abonnement, dient u contact op te nemen met Stadsparkeren om uw account tijdelijk inactief te laten maken totdat u weer in bezit bent van een ander kenteken omdat anders uw abonnementskosten blijven doorlopen.

Waar kan ik mijn herinneringsberichten instellen of wijzigen?

Je kunt via je persoonlijke pagina en de Stadsparkeren app (ga naar 'account' daarna 'herinneringen') je herinneringsprofiel instellen. Je kunt hier kiezen voor email, pushnotificaties of sms berichten ter herinnering aan oa. je lopende parkeeractie.

 

Wanneer je kiest voor e-mail, zijn de sms-berichten niet automatisch uitgeschakeld. Je kunt met Stadsparkeren zelfs kiezen om via alle drie de kanalen op de hoogte te worden gehouden van je parkeeractie. Zo kun je iedere 2 uur op hetzelfde moment een sms, e-mail en pushnotificatie ontvangen als je dit wenst. Controleer dus goed dat alles naar wens is ingesteld. Standaard ontvang je iedere 2 uur een sms-herinnering van je lopende parkeeractie, 10 minuten voordat je maximale parkeerduur wordt overschreden en als je parkeeractie door de automatische deactivatie is gestopt. (€0,25 p.o.b).

5. Algemeen

5. Algemeen

Ik heb een andere vraag

Je kunt de helpdesk bellen via: 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten). Of stuur een mailtje naar: info@stadsparkeren.nl

Aanvragen 2e/ extra AssergastenPas

Indien u in het bezit wilt komen van een extra AsserGastenPas dan kunt u deze aanvragen d.m.v. een nieuwe registratie te doen via www.parkerenassen.nl , kies vervolgens voor "Meld je hier aan". Het aanvragen van een extra AsserGastenPas pas gaat NIET via uw persoonlijke pagina.

Het toevoegen van een 2e kenteken aan een bestaand account betekent NIET dat u een extra AsserGastenPas ontvangt.

 

Ik heb geen computer, kan ik toch aanmelden voor Stadsparkeren?

Dat is geen enkel probleem, wij helpen u graag bij het doen van uw aanmelding.

 

U kunt bellen naar 0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten) of u kunt via een familielid of kennis een email "laten" sturen naar info@stadsparkeren.nl, zorg ervoor dat uw telefoonnummer vermeld wordt in het bericht, zodat wij contact met u op kunnen nemen.

 

 

De combinatie van mijn geboortedatum en het pasnummer is niet correct. Wat nu?

Ons systeem is gekoppeld met het systeem van de gemeente. Klopt de combinatie toch niet? Mail dan naar: info@stadsparkeren.nl of bel naar 0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten). Wij zorgen ervoor dat het probleem uitgezocht en opgelost wordt.

Waarom werkt mijn vervangende parkeerpas niet?

Omdat je deze pas zelf nog moet koppelen aan je account via je persoonlijke pagina. Klik op ‘gebruikers’, ‘details’ en ‘wijzig gebruikers details’. Klik daarna op het ‘minteken’ dat achter je gekoppelde parkeerpas staat weergegeven. Je verwijdert nu je oude parkeerpas. Door op het ‘plusteken’ te klikken, kun je nu de vervangende pas koppelen.

Kan ik met een AsserPas ook in een andere gemeente parkeren ?

Dat kan!

 

Het maakt niet uit van welke gemeente je een pas hebt.

Ik ben niet woonachtig in Assen, maar wil wel gebruik maken van Stadsparkeren

Gemeente Assen heeft  AsserPassen verspreid aan inwoners van de gemeente Assen. 

 

Bent u geen inwoner van Assen en u wilt parkeren in Assen met Stadsparkeren, kunt u vanaf nu de AsserGastenPas aanvragen via www.parkerenassen.nl

 

Na registratie wordt de AsserGastenPas naar u verzonden.

 

 

Aanmelden lukt niet, mobile nummer al in gebruik

Een mobiel nummer kan maar aan 1 account gekoppeld zijn. Is het mobiele nummer al gekoppeld aan een ander account, en er is geen 2e mobiele nummer beschikbaar dan kan er een account met een vast telefoon nummer aangemaakt worden.

 

Geef dan het volgende in:

 

- wijzig in het 1e invoerveld landnummer 31 naar "anders"

- voer vervolgens in het 2e invoerveld het volledige vaste nummer in.

 

Als u een vast telefoonnummer ingeeft, denk er dan svp wel aan om de sms herinneringsberichten uit te zetten via de persoonlijke pagina, "Mijn Account".

 

Lukt het aanmelden niet neem dan contact op met Stadsparkeren via info@stadsparkeren.nl of 0900 12345 46 (gebruikelijke belkosten).

Inloggen persoonlijke pagina!

Inloggen op een persoonlijke pagina gaat als volgt:

 

Ga naar www.parkerenassen.nl, vul rechts boven aan het scherm het wachtwoord en de gebruikersnaam in en kies voor inloggen. Let op de hoofd- en kleine letters, dit moet exact zo overgenomen worden.

 

U kunt maar op 1 persoonlijke pagina tegelijkertijd ingelogd zijn, soms kan het zijn dat de computer gegevens vasthoudt (van de persoonlijke pagina waar eerder op ingelogd is) en moet Internet eerst volledig gesloten en weer opgestart worden.

 

Ontvang ik de AsserGastenPas na aanmelding

Na aanmeling wordt de AsserGastenPas pas binnen enkele werkdagen naar u verzonden.

 

Indien u een aanmelding heeft gedaan met de OV kaart, ontvangt u geen pas. De OV kaart is uw parkeerpas.

 

Gratis uitrijdkaartje parkeergarage/terrein.

Wil je gebruik maken van een gratis uitrijdkaart bij één van de aangesloten parkeergarages/terreinen dan dien je voordat je gaat parkeren kentekenherkenning uit te schakelen via je persoonlijke pagina.

 

Klik hier hoe je kentekenherkenning kunt uitschakelen.

  

Indien er reeds een parkeeractie is gestart middels kentekenherkenning of pas, kan er geen gebruik meer gemaakt worden van de gratis uitrijdkaart.

Registreren OV kaart

Het is ook mogelijk om uw OV kaart te registreren voor Stadsparkeren.

Indien u een registratie doet met uw OV kaart ontvangt u geen stadspas.

Uw OV kaart is na registratie geactiveerd als stadspas.

6. App parkeren

App Parkeren

STADSPARKEREN APP PARKEREN

 

Parkeer eenvoudig op basis van uw GPS locatie via de Stadsparkeren Parkeer App. Deze App kunt u gratis downloaden op uw iPhone, Android, Windows Phone.

 

1. Parkeer uw auto

De eerste keer dat u de App start dient u eenmalig in te loggen. De volgende keer dat u de App start wordt u automatisch ingelogd.

 

Wachtwoord vergeten?
Stuur 'pm[spatie]login' naar 4111. (€ 0.25 per ontvangen bericht)

 

De Stadsparkeren App is beschikbaar voor iPhone, Android en Windows.

 

2. Meld u aan

Na het inloggen heeft u diverse mogelijkheden om een parkeeractie aan te melden.

U kunt de zone handmatig invoeren of kiezen uit een van uw favoriete zones. Via de "zone kaart" kunt u ook een parkeeractie starten op basis van uw GPS locatie.

Na het bevestigen van de parkeerzone drukt u op "start", uw parkeeractie is aangemeld zodra de teller begint te lopen.

 

3. Meld u af

Bij terugkomst bij uw auto opent u de App. U komt direct in uw lopende parkeeractie terecht.

Als u klaar bent met parkeren kunt u uw parkeeractie stoppen door op "stop" te drukken.

Als u op stop heeft gedrukt verplaatst uw parkeeractie naar de geschiedenis en is uw parkeeractie afgemeld.

 

4. Betalen

Aan het eind van de maand rekenen wij de parkeerkosten met u af via automatische incasso.

 

 

Instellen maximale parkeertijd via de app

Zo werkt het zelf instellen van de door u gewenste maximale parkeertijd.

 

U selecteert uw parkeerzone en start de parkeeractie. De parkeertijd begint te lopen. U heeft nu 2 opties: stoppen of automatische eindtijd instellen. Wanneer u kiest voor eindtijd instellen kunt u zelf de door u gewenste eindtijd bepalen. Vervolgens bevestigt u met OK. U ziet uw resterende parkeertijd. Afhankelijk van uw herinneringsprofiel ontvangt u 10 minuten voor het verstrijken van de parkeertijd een herinnering per e-mail of sms.

 

Kosten herinnerings sms € 0.25

 

Let op!

 

  • Wilt u langer blijven? Geen probleem, dan kunt u zelf de eindtijd wijzigen.
  • Eerder weg? Geen probleem, u kunt de parkeeractie stoppen voordat de door u ingestelde parkeertijd is bereikt.
  • U kunt nooit een eindtijd selecteren die na de maximale parkeerduur ligt.
  • De maximale parkeerduur is via de geldende parkeerverordening door de gemeente ingesteld.
  • Deze functionaliteit is niet in alle parkeerzones beschikbaar.

In welke zones kan ik de maximale parkeertijd instellen?

U kunt in bijna alle Stadsparkeren parkeerzones zelf een maximale parkeertijd instellen.

 

Uitzonderingen hierop zijn parkeerzones:

 

  • Waar al een parkeerduur is ingesteld, van bijvoorbeeld 1, 2 of 4 uur.
  • Waarbij de gemeente heeft aangegeven dat deze functionaliteit niet mag worden ingevoerd.
  • Waar tussentijdse parkeerbeperkingen zijn die het niet mogelijk maken om deze functionaliteit te ondersteunen.
  • Waarbij u direct een dagkaart verkrijgt.U kunt in bijna alle Stadsparkeren Parkeerzones zelf een maximale parkeertijd instellen.
  • Er is geen overzicht van parkeerzones waarbij deze functionaliteit is uit- of ingeschakeld en de optie zal u geboden worden wanneer deze mogelijkheid er wel is.

Push berichten

Naast e-mail en sms-herinneringen kun je nu ook kiezen voor push berichten ter herinnering aan een lopende parkeeractie. Je kunt ook je parkeertijd direct stoppen of verlengen vanuit het pushbericht.

 

We bieden je de volgende berichten als push:

Herinnering aan een lopende parkeeractie, instelbaar per half uur. Bijvoorbeeld per iedere 2 of 4 uur.Tien minuten voordat de parkeertijd is verstreken een bericht ontvangen?Een waarschuwing wanneer de maximale parkeertijd is bereikt en de parkeeractie automatisch is gestopt!

 

Via de Stadsparkeren app of de persoonlijke pagina kun je alle herinneringen instellen (sms, e-mail en push).

 

Ingestelde push berichten ontvangt u alleen indien u een parkeeractie gestart bent middels de app.

 

Voor het ontvangen van pushberichten dient men te beschikken over internetverbinding.

Hoe werkt een GPS herinnering?

Vanaf eind maart 2018 kun je naast herinneringen via sms, e-mail en pushberichten ook een gratis GPS herinnering inschakelen in de app.

Je kunt aangeven dat je bij vertrek een GPS herinnering wilt ontvangen. Deze GPS herinneringen kunnen alleen verstuurd worden als je met de Stadsparkeren App een parkeeractie start (je ontvangt geen GPS herinnering bij vertrek als je een actie start middels je pas, bel, sms of kentekenherkenning)

 

Deze nieuwe herinnering is beschikbaar zodra je app is geupdate eind maart 2018.

 

Zo werkt het activeren van de GPS herinnering:

 

Open na de update de app, druk in het menu op 'account' en kies 'herinneringen'. Bovenaan activeer je de GPS herinnering. De GPS herinnering is beschikbaar voor Android versie 5.9.0 en hoger en voor IOS versie 10.0 en hoger.

Een parkeeractie stoppen via de app lukt niet. Wat dan?

Wanneer het starten van de parkeeractie niet direct lukt, adviseren wij de parkeeractie op een andere wijze te stoppen:

 

  • Door te bellen naar 020 7960994
  • Sms 'Q' naar 4111, je ontvangt daarna een bevestiging per sms dat je parkeeractie is gestopt (€ 0.27 p.o.b)
  • Via de telefonische helpdesk 0900 12345 46 (gebruikelijke belkosten)

Ik heb een parkeeractie gestart via de app en heb nu geen internet bereik. Hoe kan ik de parkeeractie nu stoppen?

  • Door te bellen naar 020 7960994
  • Sms 'Q' naar 4111, je ontvangt daarna een bevestiging per sms dat je parkeeractie is gestopt (€ 0.27 p.o.b)
  • Via de telefonische helpdesk 0900 12345 46 (gebruikelijke belkosten)

De Stadsparkeren app functioneert niet op mijn telefoon?

Wanneer de app hapert of niet wil opstarten, volg dan het volgende stappenplan:

 

  • Heeft je telefoon een goede (internet) verbinding via 3G of 4G? Kijk boven in het scherm van je telefoon of je genoeg streepjes hebt. 3G of 4G verbinding wordt aangeraden.
  • Heb je toegestaan dat de Stadsparkeren app GPS gebruikt? Om gebruik te maken van de app, raden wij je aan je gps-locatie door te geven. Op basis van gps wordt op de kaart automatisch een suggestie gegeven voor je parkeerlocatie. indien je dit hebt uitgezet, werken sommige functies van de app niet. Raadpleeg de handleiding van je telefoon hoe je voor een specifieke app, gps aan kunt zetten. De gps kan worden ingesteld onder 'instellingen' van je telefoon.
  • Beschik je over de laatste versie van de Stadsparkeren app? Via de App Store, Google Play of Windows Store kun je altijd de nieuwste versie van de Stadsparkeren app downloaden.

 

Voldoe je aan alle bovenstaande punten maar fuctioneert de app niet naar behoren? Dan kunt je contact opnemen met Stadsparkeren via info@stadsparkeren.nl

 

Naast parkeren via de Stadsparkeren app kun je ook een parkeeractie starten en stoppen door te bellen naar 020 796 09 94 (lokaal tarief).

Of via sms, sms 'pm[spatie][zone][spatie][kenteken]' naar 4111 om je parkeeractie te starten (€0.27 p.o.b).
Het kenteken moet ingegeven worden zonder spaties/streepjes, dus bijvoorbeeld: 'pm zone AABB11'. Om de parkeeractie te stoppen stuur je simpelweg de 'Q' naar 4111 (€0.27 p.o.b). 

 

DE VOORDELEN VAN PARKEREN MET DE ASSERPAS OF ASSERGASTENPAS

DE VOORDELEN VAN PARKEREN MET DE ASSERPAS OF ASSERGASTENPAS

  • GRATIS aanmelden
  • 10 % korting in de parkeergarages in Assen
  • Geen kleingeld meer nodig
  • Betalen per minuut, afrekenen per maand
  • Geen boete als je wat later terug bij de auto bent (houd wel rekening met de maximale parkeerduur)
  • Niet meer in de rij staan
  • Diverse aan- en afmeld mogelijkheden
  • Gepast Parkeren in meer dan 160 gemeenten in Nederland

 

 Lees alle voordelen >>